Тематика магістерських робіт
2022
-
- Формування комунікативної компетентності як важлива складова професійної підготовки майбутніх педагогів.
- Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна якість сучасного педагога.
- Формування критичного мислення у процесі фахової підготовки здобувачів вищої освіти.
- Організаційно-педагогічні умови формування позитивного ставлення студентів закладів вищої освіти до фізичного виховання.
- Педагогічні умови формування толерантності до студентів-інвалідів під час інклюзивного навчання в закладі вищої освіти.
- Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів до використання методів заохочення та покарання.
- Інтерактивні технології в методичній роботі сучасного дошкільного навчального закладу.
- Формування педагогічної обдарованості студентів в освітньо-виховному просторі ЗВО.
- Діагностика якості освіти у закладі вищої освіти.
- Значення і зміст інтерактивних методів навчання у підготовці викладача закладу вищої освіти.
- Управління конфліктами у закладі вищої освіти.
- Удосконалення основних парламентів ігрової діяльності футболістів 16-17 років з використанням спеціальних вправ.
- Наступність дошкільної та початкової загальної середньої освіти в соціалізації особистості дитини.
- Особливості мотивації навчальної діяльності студентів-бакалаврів педагогічних спеціальностей.
2021
-
- Формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер у закладах вищої освіти.
- Розвиток мовлення дошкільників методом дидактичних ігор і мовленнєво-комунікативних вправ.
- Професійний саморозвиток майбутнього викладача закладу вищої освіти у процесі фахової підготовки.
- Формування педагогічного іміджу майбутнього викладача вищої школи у навчально-виховному процесі закладів вищої освіти»
- Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці студентів ЗВО.
- Формування комунікативної культури студентів ЗВО засобами інтерактивних технологій.
- Медитативні практики як складова інноваційних методів навчання в закладах освіти.
- Формування професійної компетентності вчителя фізичної культури загальноосвітньої школи в сучасних умовах.
- Підготовка магістрів до самоуправління інноваційною діяльністю.
- Формування педагогічної обдарованості студентів в освітньо-виховному просторі ЗВО.
- Формування комунікативних якостей викладача закладу вищої освіти.
- Персональний освітній блог, як навчальне середовище у складі дистанційних технологій навчання.
- Проблеми ейджизму студентів ЗВО.
- Вплив засобів масової інформації на формування громадської думки в освіті.
- Проблеми девіантної поведінки учнів у закладах середньої освіти.
- Інтелектуальні технології оцінювання знань і навичок здобувачів вищої освіти.
- Формування комунікативної компетентності майбутнього викладача закладу вищої освіти засобами технології навчання у співробітництві.
- Формування конфліктологічної компетентності майбутніх фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю.
- Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів.
- Формування образного мовлення майбутніх учителів початкових класів засобами української мови.
- Особливості початкової освіти в країнах Європейського Союзу.
- Застосування інформаційних технологій з метою оптимізації та підвищення якості навчально-виховного процесу.
- Формування науково-дослідницької компетентності майбутнього педагога в умовах освітнього середовища закладу вищої освіти.
- Дослідження рівня впливу мобільного навчання на успішність студентів.
- Підготовка майбутніх викладачів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій.
- Педагогічні умови формування моральних цінностей студентів педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
- Професійна готовність викладачів до використання педагогічних інновацій у навчанні.
- Особливості професійного саморозвитку педагогів у закладах вищої освіти.
- Формування компетентності самоосвіти майбутнього педагога у навчальному процесі закладу вищої освіти.
- Особливості використання вальдорфської педагогіки у всебічному розвитку школярів.
- Зарубіжний досвід організації інклюзивного навчання (на прикладі країн Західної Європи).
- Формування рефлексивної культури майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки.
- Використання інноваційних методів навчання на заняттях іноземної мови у закладах фахової передвищої освіти.
- Теоретичні засади формування професійної культури майбутніх менеджерів туризму у поза аудиторній роботі закладу вищої освіти.
-
2020
- Формування ефективності диференційованої групової діяльності молодших школярів на уроках.
- Формування педагогічної обдарованості студентів в освітньо-виховному просторі закладів вищої освіти.
- Роль інтерактивних технологій у формуванні комунікативної культури педагогів.
- Розвиток особистісного потенціалу дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру.
- Особливості підготовки соціальних педагогів у системі післядипломної освіти.
- Формування комунікативних якостей викладача закладу вищої освіти.
- Професійний імідж педагога у післядипломній освіті.
- Інтерактивні технології навчання як засіб професійної підготовки педагогів.
- Дошкільна освіта Волинського регіону: історичний генезис (1900-1950).
- Формування компетентності з безпеки життєдіяльності майбутніх спеціалістів економічних спеціальностей у фаховій підготовці.
- Моніторинг якості системи освіти у закладах вищої освіти.
- Педагогічні умови формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя.
- Організація інклюзивної вищої освіти в країнах Європейського Союзу.
- Спілкувальні передумови створення «ситуації успіху» для молодших школярів.
- Підготовка майбутніх корекційних педагогів до соціально- педагогічної роботи в умовах інклюзивної освіти.
- Формування конфліктологічної компетентності майбутніх фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю.
- Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності.
- Формування готовності магістрів початкової освіти до застосування технологій контекстного навчання.
- Формування готовності до спілкування з молодшими школярами в процесі професійної підготовки вчителів початкових класів.
- Історіософський аспект становлення професійної освіти в Україні у 20-30-х роках ХХ ст. (на прикладі робітничих факультетів).
- Адаптація першокласників до життєдіяльності в умовах сільської школи.
- Педагогічні умови виховання екологічної культури дітей дошкільного віку.
- Педагогічні умови формування культури здоров’я молодших школярів.
- Особливості інтернаціоналізації вищої освіти в Україні.
2023
- Оцінка ефективності фітнес-програми для підвищення кардіоваскулярної функції у жінок після 40 років.
- Порівняльний аналіз впливу занять в залі та занять на вулиці на фізичну підготовку та здоров’я учасників
- Роль фітнес-тренера у підвищенні мотивації клієнтів до занять спортом
- Вплив різних видів фізичної активності на розвиток когнітивних функцій у підлітків
- Ефективність використання фітнес-гаджетів в підвищенні мотивації та результативності занять спортом
- Порівняльний аналіз впливу аеробних та силових вправ на склад тіла та метаболізм у жінок з надлишковою вагою
- Порівняльний аналіз ефективності індивідуальних та групових занять фітнесом у спортивних центрах
- Вплив різних програм тренувань на спортивну успішність учасників змагань з фітнесу
- Вплив програм тренувань на функціональні показники у дорослих з різним рівнем фізичної активності
- Порівняльний аналіз ефективності тренувань з використанням вільних ваг та тренажерів на м’язову силу та масу
- Вплив фітнес-програм на рівень антиоксидантного захисту тіла та стан імунної системи у здорових людей.
- Порівняльний аналіз різних методів оцінки рівня фізичної підготовленості у спортсменів різних вікових категорій
- Визначення оптимальних параметрів фізичної навантаженості для підвищення витривалості та здоров’я серцево-судинної системи у жінок
- Порівняльний аналіз різних методів зменшення жиру від надлишкової ваги та ожиріння
- Вплив різних типів тренувань на склад тіла та функціональні показники у дітей та підлітків
- Оцінка впливу занять фітнесом на рівень стресу та психологічне здоров’я взагалі
- Порівняльний аналіз ефективності тренувальних програм для покращення рухливості та координації у спортсменів різних вікових категорій
- Використання фітнес-технологій для поліпшення академічних результатів учнів у початкових класах
- Вплив використання фітнес-технологій на розвиток когнітивних функцій у дітей та підлітків
- Вплив використання фітнес-технологій на процес саморегуляції студентів під час навчання
- Розробка та оцінка ефективності мультимедійної програми для підвищення рівня знань учнів про здоровий спосіб життя та фітнес
- Використання геотехнологій для організації фізкультурно-оздоровчих заходів серед студентів ЗВО
- Використання віртуальної реальності для навчання фізичних вправ та збільшення мотивації до занять фізичною культурою
- Розробка та оцінка ефективності мобільних додатків для навчання та моніторингу здорового способу життя
- Використання фітнес-технологій для зменшення стресу та підвищення емоційного благополуччя учнів та студентів
- Вплив використання фітнес-технологій на розвиток соціальних навичок та співпрацю учнів та студентів
- Розробка та оцінка ефективності онлайн-курсів для навчання фітнесу та здорового способу життя
- Використання фітнес-технологій для збільшення активності та покращення здоров’я дітей з особливими потребами
- Розробка та оцінка ефективності мобільних додатків для моніторингу фізичної активності та здорового харчування студентів
- Підвищення ефективності фізичного виховання учнів старших класів із застосуванням інформаційно-педагогічних засобів
- Розвиток здатності до саморегуляції психологічного стану борців в умовах спортивної діяльності
- Особливості розвитку фізичних здібностей юних спортсменів на етапі початкової підготовки
- Методика оздоровлення студентів закладів вищої освіти під час професійної підготовки
- Структура функціональної підготовки бігунів на середні дистанції у річному циклі
- Технічна підготовка спортсменок у легкоатлетичних стрибках на етапі спеціалізованої базової підготовки
- Використання сучасних фізкультурно-оздоровчих технологій як один зі способів покращення викладання фізичного виховання.
2022
- Вплив спортивної орієнтації та відбору на техніко-тактичну майстерність юних футболістів.
- Динаміка швидкісних здібностей юних легкоатлетів різної тілобудови.
- Техніко-тактична підготовленість футболістів як предмет оперативного управління в учбово-тренувальному процесі.
- Підготовка вчителя фізичної культури до розв’язання професійних ситуацій.
- Формування навчально-тренувальної програми для комплексного вирішення завдань фізичного виховання молоді.
- Формування мотивації рухової активності школярів у процесі фізичного виховання.
- Дослідження ефективності захисних дій юних футболістів 11-15 років на основі морфофункціональних та психофізіологічних характеристик.
- Методика спеціальної силової підготовки пауерліфтерів з урахуванням факторів змагальної надійності.
- Розвиток швидкісно-силових якостей спринтерів-початківців на основі модельних характеристик.
- Програмування фізкультурно-оздоровчих занять для підлітків.
- Організація і методика фізичного виховання в сім’ї.
- Диференційований підхід до фізичного виховання підлітків у закладах загальної середньої освіти.
- Підготовка легкоатлетів-спринтерів у спортивних секціях закладів вищої освіти.
- Побудова індивідуального тренування з використанням моніторингу частоти серцевих скорочень.
- Фізична підготовка військовослужбовців Волинського прикордонного загону.
- Вплив дозованих фізичних навантажень на серцево-судинну систему та фізичну працездатність спринтерів.
- Рекомендовані рівні фізичних навантажень студенток віднесених за станом здоров’я до спеціальної медичної групи.
- Особливості мотивації до занять фізичною культурою і спортом в старшому шкільному віці.
- Застосування рухливих ігор у роботі тренера-початківця.
- Особливості формування спеціальних знань і рухових навиків у майбутніх вчителів фізичного виховання у закладах освіти Китаю.
- Використання елементів національних одноборств в процесі спеціальної фізичної підготовки спортсменів ММА.
- Вплив координаційних вправ на вдосконалення технічної майстерності юних футболістів.
- Формування тактики і побудови бігу на 400 метрів у кваліфікованих легкоатлетів.
- Підготовка студентів закладів вищої освіти до самостійних занять фізичними вправами
- Організаційно-педагогічні умови фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку у закладах загальної середньої освіти.
- Методика використання оздоровчої гімнастики в процесі фізичного виховання студенток.
- Особливості впливу аутогенного тренування на рівень тривожності студентів.
- Зміст процесу формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до навчально-виховної роботи з важкими підлітками.
- Організаційно-методичні основи фізичної підготовки дітей старшого шкільного віку.
- Фітнес-заняття з елементами спортивних танців для дітей старшого шкільного віку.
- Підготовка майбутніх тренерів з карате до майбутньої професійної діяльності.
- Інноваційні методи підвищення професійної майстерності вчителів фізичної культури.
- Формування у молодших школярів інтересу до фізичної культури засобами баскетболу.
- Функціональний стан та шляхи удосконалення фізичної та технічної підготовленості спринтерів.
- Розвиток швидкісної витривалості юних боксерів різних тактичних типів в залежності від бойових дистанцій.
2021
- Фізична підготовка резервістів та військовозобов’язаних під час проведення бойового злагодження підрозділів територіальної оборони.
- Функціональний стан кардіо-респіраторної системи учнів 7-8-х класів.
- Особливості організації процесу фізичного виховання здобувачів вищої освіти.
- Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичної культури у закладах вищої освіти.
- Фізична підготовленність учнів середнього шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку.
- Формування професійної готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання у закладах вищої освіти.
- Техніко-тактична підготовка футболістів 9-10 років з використанням ігрових засобів.
- Особливості фізичної підготовки гімнасток 5-6 річного віку.
- Розвиток швидкості у футболістів навчально-тренувальних груп підготовки.
- Характеристика впливу ігрових засобів на динаміку розвитку рухових здібностей учнів 2-4 класів.
- Індивідуальний підхід у формуванні цінностей фізичної культури школярів.
- Підвищення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку засобами ігрової спрямованості.
- Професійна підготовка майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи з дітьми з вадами слуху.
- Використання компонентів здоров’я формуючих технологій фізичного виховання студентів.
- Динаміка фізичної працездатності та підготовленості юних футболістів на різних етапах біологічного розвитку.
- Вплив уроків міні-футболу на розвиток рухових здібностей у дітей з синдромом дауна у віці 15-17 років.
- Використання фітнес-технологій у фізичному вихованні студентської молоді.
- Формування фізичних і вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичної підготовки
2020
- Організаційно-методичні особливості проведення занять ритмічної гімнастики з дівчатами 14-15 років.
- Вплив фізичних навантажень різного спрямування на аеробну та анаеробну продуктивність і якісні параметри фізичної підготовленості дівчат 17-19 років різних соматотипів.
- Аналіз факторів, що визначають ефективність процесу фізичного виховання студентів.
- Програмування фізкультурних занять залежно від фізичного стану школярів з використанням комп’ютерних технологій.
- Оздоровча фізична культура учнів 12-14 років у позаурочний час.
- Фізична реабілітація осіб з порушеннями діяльності м’язового апарату (міозити, міальгії).
- Вплив фізичних навантажень різного спрямування на якісні параметри фізичної підготовленості дівчат 17-19 років різних соматотипів.
- Покращання фізичного стану студентів вищих навчальних закладів у процесі занять з фізичного виховання зі спортивною спрямованістю.
- Особливості структури та клінічного перебігу соматичних захворювань юних спортсменів.
- Оптимізація позакласної роботи старшокласників з фізичного виховання.
- Фізична підготовленість студентської молоді.
- Мотивація учнів середніх класів до занять фізичною культурою
- Оптимізація фізичних навантажень в оздоровчих заняттях аеробікою зі студентками ВНЗ.
- Фізична підготовленість студентів 1-4 курсу.
- Рівень розвитку рухових якостей і технічної підготовленості у спортсменів високої кваліфікації та у юних футболістів 11- 14 років.
- Зв’язок фізичної підготовленості з іншими компонентами фізичного стану молодших школярів
- Особливості організації оздоровчо-рекреаційної діяльності учнівської молоді у закладах позашкільної освіти.
- Взаємозв’язок стану серцево-судинної системи та морфофункціонального розвитку в дітей із різними показниками артеріального тиску.
2021
-
- Особливості стану хворих із травмами нижніх кінцівок та пошкодженням нервів.
- Фізична терапія осіб першого зрілого віку з хребетно-спинномозковою травмою шийного відділу в післяопераційний період.
- Фізична терапія при порушеннях постави у підлітків.
- Особливості стану хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу.
- Характеристика функціонального та когнітивного стану хворих на травматичну хворобу головного мозку.
- Організація самостійних занять фізичними вправами у фізичній реабілітації дітей з церебральним паралічем.
- Фізична терапія осіб другого зрілого віку з ішемічною хворобою серця у післялікарняний період.
- Особливості психофізичного стану і рухової активності осіб з наслідками інсульту на стаціонарному етапі реабілітації.
- Функціональний стан хворих які перенесли мозковий інсульт.
- Фізична реабілітація дітей 3-6 років зі сколіозом І ступеня .
- Особливості фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку із порушенням постави у фронтальній площині та сколіозом.
- Методика ЛФК при деформації зводу стопи дівчат 11-12 років.
- Особливості стану організму у борців-ветеранів з остеохондрозом попереково-крижового відділу хребта.
- Застосування індивідуальних програм з фізичної терапії дітей з церебральним паралічем в умовах сім’ї.
- Особливості показників обстежених з есенціальною гіпертензією
- Фізична терапія дітей з вадами розумового розвитку.
- Методика ЛФК при деформації зводу стопи хлопців 11-12 років.
- Фізична реабілітація дітей з переломами кісток нижньої третини передпліччя.
- 2020
- Особливості клініко-неврологічної характеристики хворих на ішемічний інсульт півкульної локалізації в процесі лікування.
- Вплив нейрофізіологічних методик реабілітації «Бобат терапії» та PNS на функціональний стан пацієнтів після ішемічного інсульту.
- Реабілітація хворих зі спінальною травмою з ураженням спинного мозку на поперековому рівні хребта.
- Особливості застосування методів фізичної реабілітації при функціональних порушеннях хребта.
- Фізична терапія при ушкодженні нервово-м‘язового апарату верхніх кінцівок.
- Фізична реабілітація при дитячому церебральному паралічі з врахуванням порушень динамічного стереотипу.
- Застосування методів фізичної реабілітації при гострих порушеннях мозкового кровообігу.
- Відновлення рухової функції хворих після перенесеного гострого порушення мозкового кровообігу.
- Фізична терапія людей похилого віку при ендопротезуванні кульшового суглоба.
- Фізична терапія при хронічному обструктивному захворюванні легенів.
- Особливості функціонального стану школярів 15-16 років із церебральним паралічем.
- Методи корекції наслідків інсульту засобами фізичної реабілітації.
- Фізична терапія студенток спеціальної медичної групи з синдромом вегетативної дисфункції.
- Особливості функціонального стану дітей 4–6 років з рецидивним бронхітом.
- Фізична реабілітація при спастичній диплегії.
- Зарубіжний досвід підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до реабілітаційної роботи зі спортсменами.
- Фізична терапія при артеріальній гіпертонії у жінок віком 40-50 років.
- Зміни фізичного стану у дітей, хворих на ДЦП (геміпаретична форма) під впливом занять іпотерапією.
- Особливості фізичного розвитку дітей які мають порушення постави.
- Фізична реабілітація жінок зрілого віку з патологією жовчовивідної системи на стаціонарному етапі.