skip to Main Content
  • 2021

    • Формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер у закладах вищої освіти.
    • Розвиток мовлення дошкільників методом дидактичних ігор і мовленнєво-комунікативних вправ.
    • Професійний саморозвиток майбутнього викладача закладу вищої освіти у процесі фахової підготовки.
    • Формування педагогічного іміджу майбутнього викладача вищої школи у навчально-виховному процесі закладів вищої освіти»
    • Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці студентів ЗВО.
    • Формування комунікативної культури студентів ЗВО засобами інтерактивних технологій.
    • Медитативні практики як складова інноваційних методів навчання в закладах освіти.
    • Формування професійної компетентності вчителя фізичної культури загальноосвітньої школи в сучасних умовах.
    • Підготовка магістрів до самоуправління інноваційною діяльністю.
    • Формування педагогічної обдарованості студентів в освітньо-виховному просторі ЗВО.
    • Формування комунікативних якостей викладача закладу вищої освіти.
    • Персональний освітній блог, як навчальне середовище у складі дистанційних технологій навчання.
    • Проблеми ейджизму студентів ЗВО.
    • Вплив засобів масової інформації на формування громадської думки в освіті.
    • Проблеми девіантної поведінки учнів у закладах середньої освіти.
    • Інтелектуальні технології оцінювання знань і навичок здобувачів вищої освіти.
    • Формування комунікативної компетентності майбутнього викладача закладу вищої освіти засобами технології навчання у співробітництві.
    • Формування конфліктологічної компетентності майбутніх фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю.
    • Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів.
    • Формування образного мовлення майбутніх учителів початкових класів засобами української мови.
    • Особливості початкової освіти в країнах Європейського Союзу.
    • Застосування інформаційних технологій з метою оптимізації та підвищення якості навчально-виховного процесу.
    • Формування науково-дослідницької компетентності майбутнього педагога в умовах освітнього середовища закладу вищої освіти.
    • Дослідження рівня впливу мобільного навчання на успішність студентів.
    • Підготовка майбутніх викладачів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій.
    • Педагогічні умови формування моральних цінностей студентів педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
    • Професійна готовність викладачів до використання педагогічних інновацій у навчанні.
    • Особливості професійного саморозвитку педагогів у закладах вищої освіти.
    • Формування компетентності самоосвіти майбутнього педагога у навчальному процесі закладу вищої освіти.
    • Особливості використання вальдорфської педагогіки у всебічному розвитку школярів.
    • Зарубіжний досвід організації інклюзивного навчання (на прикладі країн Західної Європи).
    • Формування рефлексивної культури майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки.
    • Використання інноваційних методів навчання на заняттях іноземної мови у закладах фахової передвищої освіти.
    • Теоретичні засади формування професійної культури майбутніх менеджерів туризму у поза аудиторній роботі закладу вищої освіти.
  • 2020

    • Формування ефективності диференційованої групової діяльності молодших школярів на уроках.
    • Формування педагогічної обдарованості студентів в освітньо-виховному просторі закладів вищої освіти.
    • Роль інтерактивних технологій у формуванні комунікативної культури педагогів.
    • Розвиток особистісного потенціалу дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру.
    • Особливості підготовки соціальних педагогів у системі післядипломної освіти.
    • Формування комунікативних якостей викладача закладу вищої освіти.
    • Професійний імідж педагога у післядипломній освіті.
    • Інтерактивні технології навчання як засіб професійної підготовки педагогів.
    • Дошкільна освіта Волинського регіону: історичний генезис (1900-1950).
    • Формування компетентності з безпеки життєдіяльності майбутніх спеціалістів економічних спеціальностей у фаховій підготовці.
    • Моніторинг якості системи освіти у закладах вищої освіти.
    • Педагогічні умови формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя.
    • Організація інклюзивної вищої освіти в країнах Європейського Союзу.
    • Спілкувальні передумови створення «ситуації успіху» для молодших школярів.
    • Підготовка майбутніх корекційних педагогів до соціально- педагогічної роботи в умовах інклюзивної освіти.
    • Формування конфліктологічної компетентності майбутніх фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю.
    • Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності.
    • Формування готовності магістрів початкової освіти до застосування технологій контекстного навчання.
    • Формування готовності до спілкування з молодшими школярами в процесі професійної підготовки вчителів початкових класів.
    • Історіософський аспект становлення професійної освіти в Україні у 20-30-х роках ХХ ст. (на прикладі робітничих факультетів).
    • Адаптація першокласників до життєдіяльності в умовах сільської школи.
    • Педагогічні умови виховання екологічної культури дітей дошкільного віку.
    • Педагогічні умови формування культури здоров’я молодших школярів.
    • Особливості інтернаціоналізації вищої освіти в Україні.
  • 2021
  • Фізична підготовка резервістів та військовозобов’язаних під час проведення бойового злагодження підрозділів територіальної оборони.
  • Функціональний стан кардіо-респіраторної системи учнів 7-8-х класів.
  • Особливості організації процесу фізичного виховання здобувачів вищої освіти.
  • Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичної культури у закладах вищої освіти.
  • Фізична підготовленність учнів середнього шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку.
  • Формування професійної готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання у закладах вищої освіти.
  • Техніко-тактична підготовка футболістів 9-10 років з використанням ігрових засобів.
  • Особливості фізичної підготовки гімнасток 5-6 річного віку.
  • Розвиток швидкості у футболістів навчально-тренувальних груп підготовки.
  • Характеристика впливу ігрових засобів на динаміку розвитку рухових здібностей учнів 2-4 класів.
  • Індивідуальний підхід у формуванні цінностей фізичної культури школярів.
  • Підвищення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку засобами ігрової спрямованості.
  • Професійна підготовка майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання до роботи з дітьми з вадами слуху.
  • Використання компонентів здоров’я формуючих технологій фізичного виховання студентів.
  • Динаміка фізичної працездатності та підготовленості юних футболістів на різних етапах біологічного розвитку.
  • Вплив уроків міні-футболу на розвиток рухових здібностей у дітей з синдромом дауна у віці 15-17 років.
  • Використання фітнес-технологій у фізичному вихованні студентської молоді.
  • Формування фізичних і вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичної підготовки.
  • 2020
  • Організаційно-методичні особливості проведення занять ритмічної гімнастики з дівчатами 14-15 років.
  • Вплив фізичних навантажень різного спрямування на аеробну та анаеробну продуктивність і якісні параметри фізичної підготовленості дівчат 17-19 років різних соматотипів.
  • Аналіз факторів, що визначають ефективність процесу фізичного виховання студентів.
  • Програмування фізкультурних занять залежно від фізичного стану школярів з використанням комп’ютерних технологій.
  • Оздоровча фізична культура учнів 12-14 років у позаурочний час.
  • Фізична реабілітація осіб з порушеннями діяльності м’язового апарату (міозити, міальгії).
  • Вплив фізичних навантажень різного спрямування на якісні параметри фізичної підготовленості дівчат 17-19 років різних соматотипів.
  • Покращання фізичного стану студентів вищих навчальних закладів у процесі занять з фізичного виховання зі спортивною спрямованістю.
  • Особливості структури та клінічного перебігу соматичних захворювань юних спортсменів.
  • Оптимізація позакласної роботи старшокласників з фізичного виховання.
  • Фізична підготовленість студентської молоді.
  • Мотивація учнів середніх класів до занять фізичною культурою
  • Оптимізація фізичних навантажень в оздоровчих заняттях аеробікою зі студентками ВНЗ.
  • Фізична підготовленість студентів 1-4 курсу.
  • Рівень розвитку рухових якостей і технічної підготовленості у спортсменів високої кваліфікації та у юних футболістів 11- 14 років.
  • Зв’язок фізичної підготовленості з іншими компонентами фізичного стану молодших школярів
  • Особливості організації оздоровчо-рекреаційної діяльності учнівської молоді у закладах позашкільної освіти.
  • Взаємозв’язок стану серцево-судинної системи та морфофункціонального розвитку в дітей із різними показниками артеріального тиску.
  • 2021
  • Особливості стану хворих із травмами нижніх кінцівок та пошкодженням нервів.
  • Фізична терапія осіб першого зрілого віку з хребетно-спинномозковою травмою шийного відділу в післяопераційний період.
  • Фізична терапія при порушеннях постави у підлітків.
  • Особливості стану хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу.
  • Характеристика функціонального та когнітивного стану хворих на травматичну хворобу головного мозку.
  • Організація самостійних занять фізичними вправами у фізичній реабілітації дітей з церебральним паралічем.
  • Фізична терапія осіб другого зрілого віку з ішемічною хворобою серця у післялікарняний період.
  • Особливості психофізичного стану і рухової активності осіб з наслідками інсульту на стаціонарному етапі реабілітації.
  • Функціональний стан хворих які перенесли мозковий інсульт.
  • Фізична реабілітація дітей 3-6 років зі сколіозом І ступеня .
  • Особливості фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку із порушенням постави у фронтальній площині та сколіозом.
  • Методика ЛФК при деформації зводу стопи дівчат 11-12 років.
  • Особливості стану організму у борців-ветеранів з остеохондрозом попереково-крижового відділу хребта.
  • Застосування індивідуальних програм з фізичної терапії дітей з церебральним паралічем в умовах сім’ї.
  • Особливості показників обстежених з есенціальною гіпертензією
  • Фізична терапія дітей з вадами розумового розвитку.
  • Методика ЛФК при деформації зводу стопи хлопців 11-12 років.
  • Фізична реабілітація дітей з переломами кісток нижньої третини передпліччя.
  • 2020
  • Особливості клініко-неврологічної характеристики хворих на ішемічний інсульт півкульної локалізації в процесі лікування.
  • Вплив нейрофізіологічних методик реабілітації «Бобат терапії» та PNS на функціональний стан пацієнтів після ішемічного інсульту.
  • Реабілітація хворих зі спінальною травмою з ураженням спинного мозку на поперековому рівні хребта.
  • Особливості застосування методів фізичної реабілітації при функціональних порушеннях хребта.
  • Фізична терапія при ушкодженні нервово-м‘язового апарату верхніх кінцівок.
  • Фізична реабілітація при дитячому церебральному паралічі з врахуванням порушень динамічного стереотипу.
  • Застосування методів фізичної реабілітації при гострих порушеннях мозкового кровообігу.
  • Відновлення рухової функції хворих після перенесеного гострого порушення мозкового кровообігу.
  • Фізична терапія людей похилого віку при ендопротезуванні кульшового суглоба.
  • Фізична терапія при хронічному обструктивному захворюванні легенів.
  • Особливості функціонального стану школярів 15-16 років із церебральним паралічем.
  • Методи корекції наслідків інсульту засобами фізичної реабілітації.
  • Фізична терапія студенток спеціальної медичної групи з синдромом вегетативної дисфункції.
  • Особливості функціонального стану дітей 4–6 років з рецидивним бронхітом.
  • Фізична реабілітація при спастичній диплегії.
  • Зарубіжний досвід підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до реабілітаційної роботи зі спортсменами.
  • Фізична терапія при артеріальній гіпертонії у жінок віком 40-50 років.
  • Зміни фізичного стану у дітей, хворих на ДЦП (геміпаретична форма) під впливом занять іпотерапією.
  • Особливості фізичного розвитку дітей які мають порушення постави.
  • Фізична реабілітація жінок зрілого віку з патологією жовчовивідної системи на стаціонарному етапі.

Адреса: 43023, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Карбишева, 2
Телефони: (0332)28-04-28, (0332)28-01-97
Мобільні: 099-447-07-28, 067-925-82-35
Email: academrtp@gmail.com

Оплата
Оплата
Повна назва: ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «АКАДЕМІЯ РЕКРЕАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ПРАВА»
Скорочена назва: ПВНЗ АРТіП
Юридична адреса: 43023, Волинська обл.,м.Луцьк ,вул.Карбишева ,2
Фактична адреса: 43023, Волинська обл.,м.Луцьк ,вул.Карбишева ,2
РЕКВІЗИТИ:
ЄДРПОУ: 39246025
Р/Р –UA213034400000026001055501524 , ПАТ КБ ПриватБанк
МФО - 303440
Зворотній зв'язок
Зворотній зв'язок

    Back To Top