skip to Main Content
АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ НА ЄВІ /ЄФВВ

АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ НА ЄВІ /ЄФВВ

Відповідно до тимчасових рекомендацій  щодо проведення  у 2021 році реєстрації вступників  для участі  в єдиному вступному іспиті  та єдиному фаховому вступному іспиті Міністерство освіти і науки України у листі від 30.04.2021 року № 1/11-3045 (лист розміщено на сайті МОН в розділі «Законодавство» за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/news/vstup-2021-11-travnya-startuye-reyestraciya-na-yevi-ta-yefvv) запропонувало наступний алгоритм дій вступника для реєстрації на ЄВІ/ЄФВВ онлайн:

  1. Вступник, який бажає зареєструватись для складання ЄВІ/ЄФВВ, у терміни, відведені для реєстрації (з 9:00 11 травня 2021 року до 18:00 03 червня 2021 року) має надіслати на офіційну електронну адресу Приймальної комісії закладу вищої освіти скановані копії (фотокопії) наступних документів:
  • заповненої заяви-анкети з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка (зразок додається);
  • документа, що посвідчує особу;
  • облікової картки платника податків;
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які закінчили навчання в минулих роках);
  • фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) розміром  3 на 4 із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника.

У разі необхідності створення особливих умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, необхідно також надіслати скановану копію медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о.

Особи, які завершують навчання в поточному році у вищих військових навчальних закладах (закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання), крім того, обов’язково мають надіслати скановану копію довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу.

У темі листа вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові.

У тексті листа вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові (повністю) та номер облікової картки платника податків (за наявності).

Після отримання усіх необхідних документів, відповідальний працівник Приймальної комісії оформляє екзаменаційний листок, скановану копію якого надсилає на електронну адресу вступника, вказану в Анкеті.

Вступник має перевірити інформацію, зазначену на сканкопії екзаменаційного листка, та в разі виявлення помилок звернутися до приймальної комісії для виправлення.

Оформлений екзаменаційний листок зберігається в приймальній комісії. Отримати його вступник може двома шляхами:

  • отримати особисто (факт видачі фіксується в журналі видачі екзаменаційних листків),

або

  • екзаменаційний листок може бути надісланий вступнику засобами поштового зв’язку (Укрпоштою чи Новою поштою), у разі якщо вступником зазначено про таку необхідність в Анкеті (оплата за доставку здійснюється за рахунок отримувача).

ЗРАЗОК ЗАЯВИ-АНКЕТИ для оформлення екзаменаційного листка (у разі дистанційної реєстрації)

Ця новина має 0 коментарів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Адреса: 43023, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Карбишева, 2
Телефони: (0332)28-04-28, (0332)28-01-97
Мобільні: 099-447-07-28, 067-925-82-35
Email: academrtp@gmail.com

Оплата
Оплата
Повна назва: ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «АКАДЕМІЯ РЕКРЕАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ПРАВА»
Скорочена назва: ПВНЗ АРТіП
Юридична адреса: 43023, Волинська обл.,м.Луцьк ,вул.Карбишева ,2
Фактична адреса: 43023, Волинська обл.,м.Луцьк ,вул.Карбишева ,2
РЕКВІЗИТИ:
ЄДРПОУ: 39246025
Р/Р –UA213034400000026001055501524 , ПАТ КБ ПриватБанк
МФО - 303440
Зворотній зв'язок
Зворотній зв'язок

    Back To Top
    error: Немає змоги копіювати.